Często zadawane pytania
FAQ
1. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Wysyłamy informacja na bieżąco na każdym etapie realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z jego potwierdzeniem. Jednym z ostatnich etapów jest potwierdzenie nadania zawierające nazwę kuriera i numer śledzenia przesyłki.
2. Czy mogę przełożyć konsultację na inny termin?
Tak, warunkiem jest przełożenie konsultacji najpóźniej 24 godziny przed pierwotnie planowaną konsultacją. Po tym czasie system traktuje konsultację jako nie odwołaną, potrącane jest 50% kwoty i reszta zwracana na konto (tak jak w przypadku rezygnacji).
3. Jakie usługi są oferowane w gabinecie?
Oferujemy usługi w zakresie:
- konsultacje z zakresu homeopatii klasycznej
- konsultacje z zakresu terapii naturalnych
- konsultacje z zakresu doboru suplementów do stanu zdrowia i wyników badań
- skan biorezonansem
- terapie biorezonansem
- muzykoterapia dogłębno komórkowa
4. Numer konta do płatności za usługi.
PKO: 83 1020 1332 0000 1102 1464 4100
Maksimowicz Sp zoo
Tytułem: Imię i Nazwisko bądź identyfikator klienta.
5. Czy mogę zrezygnować z przedpłaconej wizyty?
Tak. Warunkiem jest zgłoszenie takiej sytuacji na 24h przed umówionym terminem realizacji usługi i w takim przypadku kwota zwracana jest na konto w ciągu 14 dni od daty rezygnacji. Jeżeli rezygnacja nastąpi w dniu wyznaczonej konsultacji, kwota zwrotu, zgodnie z regulaminem, zostanie pomniejszona o 50% i zwrócona na konto.
6. Jak umówić się na konsultację osobistą lub on-line ?
Możesz to zrobić na kilka sposobów: telefonicznie, SMS, Messenger bądź na tej stronie.